Zon (de Zonnebloem)

#magazine #contentscan

Vrijwilligers in het zonnetje

Vraag

Onze 40.000 vrijwilligers zijn ontzettend belangrijk voor ons. Hoe kunnen wij hen de (extra) aandacht geven die zij verdienen?

Ons antwoord

Wij bekeken de communicatiemix van de Zonnebloem en adviseerden om heel gericht per doelgroep communicatiemiddelen te ontwikkelen, met een sterke focus op dialoog. Voor de vrijwilligers werd dit ZON. Een prachtig magazine voor (en soms ook door) de vrijwilligers, waarmee ze echt even in het zonnetje komen te staan. Achtergrond, verdieping en het delen van ervaringen met elkaar. Het gebeurt allemaal in ZON.

Resultaat

  • ZON vergroot de zichtbaarheid en betrokkenheid van de vrijwilligers
  • Maakt voor eens en altijd duidelijk wáár ze het voor doen
  • 4x per jaar op de deurmat van alle vrijwilligers en verpleegkundigen die zich voor de Zonnebloem inzetten

De kracht van een magazine zelf ervaren?

Neem contact met ons op