Nationale Vereniging de Zonnebloem

#onlineredactie #advies

Online warmte

Vraag

We willen de content op www.zonnebloem.nl optimaliseren, waarbij de menselijke warmte en vaak ontroerende verhalen leidend zijn. Hoe zouden jullie dat doen?

Ons antwoord

We bedachten eerst een strategie waarin de verschillende type lezers van de Zonnebloem een gezicht kregen. Zo ontstonden onder meer herkenbare deelnemers, vrijwilligers, donateurs. Daarna volgde het gebruik van de site: van binnenkomst op de homepage tot conversie. Vervolgens namen we de bestaande content op de schop. Bijna dagelijks maken we content specifiek toegesneden op de doelgroepen van de Zonnebloem.

Resultaat

  • Een website waarin de deelnemers, vrijwilligers en donateurs van de Zonnebloem zich herkennen.
  • Intelligent contentmanagement: actuele informatie op de juiste manier.
  • Een mooie opdracht die nog steeds loopt: vrijwel dagelijks werken we aan content voor de Zonnebloem.

Strategie en uitwerking aan één partij uitbesteden?

Neem contact met ons op