CED

#redactie #bladformule

Inspiratie voor waardespecialisten

Vraag

Maak een relatiemagazine dat onze profilering als een innovatieve waardespecialist ondersteunt. Niet oppervlakkig en snel, maar met inhoud waarmee we relaties verrassen.

Ons antwoord

Een sterk en herkenbaar magazine waarin CED laat zien hoe spannend en innovatief de wereld achter schadeverzekering en-preventie kan zijn. FWD (Forward) schrijft over trends in schade- en verzekeringsland, voelt hypes aan de tand en zet de schijnwerpers op slimme innovators en start-ups. Wij bedachten de bladformule van FWD, denken mee over thema’s en onderwerpen én schrijven na uitvoerige research de artikelen. Ook de vormgeving is in onze handen.

Resultaat

  • Een relatiemagazine waarmee CED relaties inspireert en prikkelt en dat al snel hoog gewaardeerd werd onder lezers.
  • Een blad waarin ruimte is voor bedrijfsjournalistiek die de diepte ingaat: van zelfrijdende auto’s tot blockchaintechnologie.
  • Een klus waarmee we ons dankzij onze kennis en kunde helemaal kunnen uitleven: mooie infographics, sterke fotografie (en interviews met BN’ers).

Verrassen met print?

Neem contact met ons op