Wie durft te kiezen voor print?

Verhalen vertellen. We doen het graag met bewegend beeld. Online, delen via sociale media. Lekker snel. Voor iedereen te consumeren. Op elk device.

En toch… online is niet altijd de meest geijkte keuze. Vinden wij. Voor een intern magazine bijvoorbeeld. Wie wil werken aan verdieping. Verbinding aan wil gaan. Of ook het thuisfront wil betrekken. Dan is een digitaal magazine niet de aangewezen oplossing. Want als het linkje in de e-mail binnenvalt op een hectisch moment, is de aandacht er niet en is de ontvanger het in een mum vergeten. Vervolgens zakt het daarna letterlijk weg in de vele andere berichten in de inbox…

Ziekenhuis Amphia laat elke vier maanden Vitamine A op de mat vallen bij alle 5.500 medewerkers. En MSD heeft in Beter een belangrijk waarderend en informerend intern communicatie-instrument.

Ook ontvangen de vrijwilligers van de Zonnebloem een magazine in print. ZON informeert en inspireert ze het mooie vrijwilligerswerk voor mensen met een lichamelijke beperking te blijven doen. We zijn bij Fortelle trots dat we invulling geven aan een magazine zoals ZON, maar ook aan Proef voor de Vereniging van Keurslagers en FWD. Magazine voor CED-Group.

Print verbindt. Maar tegelijk vergt het wel de nodige moed om er vol overtuiging voor te kiezen.

Durf jij voor print te gaan?

Wij praten er graag met je over. Laat wat van je horen!

Martijn Schillemans About the author